گزارش برنامه حفظ ميراث مادر و كودك گردش آفرینان پارس

منو

گزارش برنامه حفظ میراث مادر و کودک

برنامه حفظ میراث مادر و کودک

در گزارش برنامه حفظ میراث مادر وکودک ،ساعت ٩ صبح یک روز خوب و افتابی در زمستان ٩٣ در میدان تجریش تهران دور هم جمع شدیم و برای شروع تور  حرکت کردیم.
بعد از گذر از خیابان پر چنار ولی عصر به سمت غرب رفتیم تا خودمان را به پارک ژوراسیک برسانیم٠
٣٠دقیقه اول یک فیلم اموزشی در مورد دوران دایناسورها و مدل ها و اعنوان نام هاشون پخش شد که برای بچه ها اموزنده بود.اول بچه از دایناسور ها می ترسیدن که با دیدن فیلم و شناخت از دایناسور ها بسیار علاقهمند شدند.IMG_4430
بعد از ان برنامه این بود که کارگاه اموزش حفظ میراث ایران توسط متخصصین اموزش کودکان باشد که به علت شوق زیاد بچه ها برای دیدن پارک ابتدا از پارک دیدن کردند و بعد کارگاه برگزار شد.IMG_4591
کارگاه در راستای بقای دایناسورها و نوع تغذیه انها بر روی یک
کیف دست دوز نقاشی کردند.
در پارک ژوراسیک می توانید بخش های گونه های مختلف دایناسورها همراه با حرکت انها توسط نیروی مکانیکی ،نحوه به دنیا امدن انها و پرندهها که بسیار عکس های قشنگی هم بچه ها گرفتند که در انتهای برنامه پارک عکس ها را روی اقلام مختلف تبلیغاتی تحویل گرفتند ماننر تی شرت و لیوان و …..
در راه برگشت به تجریش به پارک پرواز رفتیم تا بچه ها بیشتر بازی کنند باهم دیگر
IMG_4588 IMG_4589بعد از ان دوباره به میدان تجریش برای صرف نهار رفتیم به رستوران هیوا و بعد از ان به موزه حیات وحش داراباد رفتیم در این موزه همانطور که می دانید اول از گذر پرنده ها رد شدیم و بعد به بخش تاکسیدرمی رسیدیم تا بچه ها با مجموعه پوست ها و پروانه ها
بعد با توضیحات راهنما بچه ها باروند تاکسیدرمی و نحوه انجام ان اشنا شدند
بعد به سالن بزرگ موزه داراباد رفتند و از مجموعه حیوانات اهلی و وحشی ابزیان خزنده ها و پرندگان ساحلی
در طبقه بالا مجموعه سنگها و ستاره ها بود بعد به مبدا رسیدیم و و تور بچه ها تمام شد.  برای ما عوامل اجرایی تجربه ای یگانه و بی حد شیرین بود IMG_4651